Hoʻopiʻiʻiaʻo Ternion i nā’ōlelo hoʻokele a me nā hoʻokele waiwai





NO KA PALAPALA
Ternion mea he hapalua kikohoʻe waiwai makani hoʻi ma kekahi kālā kaiaola i kākoʻoʻoihana kālā ma waiwai pāʻoihana hana.
Aia kēia ma keʻano he mea hōʻailona mau:
E’ōlelo maikaʻi i ka hoʻohālike o ka waiwai a me ka hāʻule – e hāʻawi me ka manaʻo wiwoʻole
E uku i nā waiwai a me nā lawelawe ma ka hoʻohanaʻana i ka cryptocurrency me ka hoʻohālikelikeʻana i nā poho a me nā haʻalina i ka hopena o ka piʻiʻana o ka uku
E mālama mālama iā VIP ke hanaʻoe ma ka Ternion Exchange a loaʻa nā uku i nā wahi āpau e uku ai me Ternion
E loaʻa i nā uku pili kālā ma ka cryptocurrency a loaʻa iā Fiat a iʻole nā ​​kālā’ē aʻe me nā uku uku Ternion
A hiki aku oe he hoʻonui e kaumaha aku I malihini Ternion, e loaa hou aku e hoailona – e loaa ka palapala holo’āina’ē a pau ke kōkua o ke ka wā e hiki mai ana ma i cryptocurrency mea he No ka paulele aku kālā koʻi lipi no nā mea kūʻai mai, Dealers, hui kōkoʻolua – a pau.


Nā meaʻokoʻa
I ke kaiaola o Ternion, ua hoʻokumuʻia nā hana hana i loko o nāʻenehana pili i kēia
Ka mālamaʻana i ka Waihona Waiwai Waiwai. E like me ka hoʻohālikeʻo Ternion Model Model ma ka māhele kūlohelohe
Ka ikaika e kākoʻo i ka hoʻemiʻana o Ternion, a me nā hana o nā hōʻailona Ternion. ʻO
Hoʻopomo maikaʻiʻia nā hanana TRN i loko o ka kaiaolaʻo Ternion a hanaʻia e like me keʻano
Hoʻokaʻaʻike no nā uku i loaʻa ma o Ternion Exchange a me Ternion Hana uku.
Hiki iā ia ke hana i nā noi kiʻekiʻe no nā hōʻailona TRN, a laila hoʻihoʻiʻia
i loko o ka kaiaolaola a hana i kahi pani pani a me ke kaʻina hana.
ʻO Ternion Exchange kekahi mea i hoʻohuiʻia, licensed a kikooʻia e hiki ai ke hoʻopunipuni crypto, ka hoʻopiʻi hoʻopiʻi Fiat a me ke kālepa crypto-fiat.
Ma ka lā post-ICO, hoʻololiʻia nā loli. Mālama kēia i ka hoʻokaʻawaleʻana i ka hoʻokaʻawaleʻana me ka hoʻokaʻawaleʻana.


ʻO ka Ternion Payment Processor ka paepae uku e hiki ke hoʻokōʻia ma kaʻike a me nā kāleka pilikia no ka mea hoʻohana. Hiki i nā mea hoʻohana ke hoʻohana i kahi kāleka hoʻopuka no ka ukuʻana i nā mea kūʻai aku. Hiki i nā mea kelepa ke koho e loaʻa ka Fiat a iʻole ka cryptocurrency no nā waiwai a me nā lawelawe ma o ka hoʻohanaʻana i ka API Ternion i ko lākouʻano uku uku. Ma muli o ka hoʻohui o Exchange i loko o ka pūnaewele.
Na Ternionʻoihana kālā dala Kākoʻo Ke Ana Hoʻohālike pāʻoihana elua, aʻo ka iwi kuamoo o ka launa a me ka uku nā unu lawelawe. Nā kālā i kekahi kuleana e kūʻai hoʻi i ka hōʻailona me ka hapaha o ka lehulehu i ka waiwai, a puhi ia i ke kaua emi ka waiwai o ke kālā. Keia dala i malama ka hou kekahi-hapaha o na dala i accrued e iʻoihana kālā i loaʻa i? Anoe? I loko o ka wā e hiki mai Ternion nā hualoaʻa a.


NĀ’ĀINA KAUNĀ
Hōʻoluʻolu iā ERC20
Mau hiʻohiʻona nō hoʻokaulike ma waena o na hoailona a pau ERC20-pono, ka hoʻolako ‘nui ia e pōmaikaʻi ai no kēlā me kēia mea hoʻohana Ternion kaiaola.
hoʻoponoponoʻia
ʻO ka Ternion Exchange he European European Trade Tracking Lime №FVR000209
Hui FIX-API
Ponoʻo Ternion e hoʻohui i ka API. Makemake mākou e hoʻohui i ka pilina a hoʻomaha i ka hoʻohuiʻia API


KA PALAPALA MAKAHI
Q1 2018
Hoʻomaka ka hoʻomakaʻana.
Q2 2018
ʻO Presale. Paʻa Home
Q3 2018
Nā kūʻai kūʻai nui.
2018ʻelima
Hoʻopiliʻia ka beta mahele. Hoʻowilikino ka Exchange i ka hoʻolimalimaʻana. Hoʻomaka ka hoʻomakaʻana o ke kālepa Decentralized. E hoʻolālā i ka hoʻopau o ka loko iʻa.
Q1 2019
Ua hoʻomakaʻiaʻo Ternion Development Development. Ke Hoʻohui Kū’ē Kū’ē. Hoʻopaʻaʻia nā pāʻina beta. ʻO ka hoʻomaka mua.
Q2 2019
E hoʻomaka i ka uku.





KANAKA PALAPALA HOU (TRN TOKEN)
Hōʻike: TRN
Hoʻokumu-Protokoll: ERC20
Kaha hōʻailona: 95,000,000 TRN
Hoʻoliloʻia nā hōʻailona: 22.5 miliona TRN
ʻO ka hōʻailona hōʻailona ma ICO: 53.5 miliona TRN
Presales Date: Manaʻo a hiki i ka 28 Iune 2018.


ʻO ICO Wā:
Ka Lune Iune 29 29ʻAla Palena Hou: 1 TRN 0.65 USD
Ka Pōʻupaʻa 30 30 AugʻAla Palena: 1 TRN 2.10 USD
Koleka C Nowemapa 1, Kekemapa 30 Hōʻawina hoʻololi: TRN $ 3.23
Penei: 5 000 000
E piʻi hou: 65,000 000


NĀ KOKI KULA:
Pūnaewele: https://ternion.io
Pepa Pepa: https://ternion.io/TernionWhitepaper_en.pdf
Facebook: https://www.facebook.com/ternionofficial
Kuhikuhi: https://twitter.com/ternionofficial
Telegram: https://t.me/TernionOfficial
ANN: https://bitcointalk.org/index.php?topic=4623236.msg41743899#msg41743899
https://ternion.io/?utm_source=bitcointalk&utm_blog=bounty

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Ternion - 弥合传统和分散金融之间的差距

Ternion - A Cikin Gida Crypto tare da Ƙofa Ƙofa da Haɗin Kasuwanci Services